gårdagen ...

blev lite knas, för vädret var ju inte riktigt på min sida menmen,  jag fick träffa mina underbara kompisar

först åkte jag i till stan då (: träffa Erica, Cathleene, Alexandra och Jessica !
dom satt på nåt mysigt café haha , sen gick vi ut ocg gick ( ! )  i det jäkla regnet som inte alls går ihop med mig när man vaknar till solsken :(

sen när dom skulle hem till angered och olofstorp och vart dom nu bor så åkte jag till Magdalena som bor i vasa eller haga eller nåt haha , där var vi ett tag tills Ellen kom ! Lisa-Mari skule komma också men så blev det inte :(
så vi fick Ellens lillasyster Louise att komma ist !

blev inte så mycket bilder heller, typ två haha , den andra är för ful för att visas höhö , sen är den andra på Louise så vet inte om jag får ladda upp den haha

men nu ska jag typ duscha och sånt, sen blir det stan med underbara Sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0