poet? jag vet

.... SITTER MAN OCH GRUMMLAR ÖVER SITT LIV !?? 


är det såhär man ska vara, leva, se ut ? 
du har rätt, jag tofflar. men det är allt jag kan, jag har ingen direkt personlighet.
och det är inget jag är glad över.
det är fel !
tänk om det för nån gång skulle vilja vara med mig .. men det känns verkligen inte som det !

jag skiter i vad andra tycker om mig och alla ord jag får slängda på migsjälv.
vad handlar det om egentligen ?
avundsjuka? skulle inte tro det !
vem skulle vara avundsjuk på mig ?
asså folk anar inte hur glad jag kan bli av att nån bara säger orden ;  "men kom hit då" .
dom orden är som magiska för mig, att slippa fråga HELA tiden. det blir jobbigt!
och hur många gånger har man fått höra det? två, kanske tre gånger ...

hjälp mig ! säg vad som är fel och vad jag gör för fel .....

Kommentarer
Postat av: Erica

men jocke pocke, du är ju världens bästa, så de så! <3

2010-04-06 @ 08:08:00
URL: http://icaas.devote.se
Postat av: Ellen

du har visst personlighet joakim! du är en av dem bästa som finns och jag tycker som dig så himla mycket. hoppas du förstår det! jag visste inte att du kände såhär men åh puss! vi ses snart. (L)

2010-04-06 @ 11:31:04
URL: http://hejellen.devote.se
Postat av: steph

lilla jocke då,

vadå ingen personlighet? alla har en och din är grymt skön, du är dig själv bara, och de är de man ska vara, låt ingen tracka ner dig, skit i om folk säger saker om dig, för du vet själv vad som är sant och inte !

<3

2010-04-08 @ 23:19:49
URL: http://smkf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0