förlåt, igen

asså jag orkar inte mer haha
datorns internet lägger alltid ner på natten och när man ska försöka koppla upp det igen behövs ett lösenord, vilket inte jag har haha
men iallafall, vaknade med panik i hela kroppen imorse då jag såg att klockan va 09.58, jag börjar klockan 08.00 annars, så på med kläderna och snabbt iväg.
så stressad jag va imorse har jag inte varit på länge haha
jag har köpt en ny kula till min piercing.
den är silvrig som en vanlig kula fast i själva kulan är det tre sträck med lite mellanrum, ett gult, ett rött och ett grönt!
SKITFINT!
nu ska jag kolla om det finns nån bra film att kolla på och sen blir det sängen så jag är utvilad imorgon!
hörs senare om inte internet lägger av igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0