nu!

nu är det dags att börja blogga igen! eller vad säger ni?
nu har sommaren precis börjat och jag har precis börjat jobba, på ett litet mysigt dagis som ligger i eriksbo!
tänkte jag skulle köra igång med ett par frågor om sommaren m.m
btw, jag har piercat tungan också!
joakimemanuel.blogg.se

1. Ditt favoritställe på sommaren?

- skulle vara någonstans vid havet kanske, men en stekande sol och några vänner

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- solar och bara steker, sen på kvällen blir det fest

3. Vad lägger du helst på grillen?
-  det skulle vara typ fläskfilé tror jag, det är gott att grilla hemmagjorda hamburgare också

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- tar dagarna som dom kommer. ska jobba nu i tre veckor framåt och sen får vi se, kanske till Frankrike och hälsa på min syster

5. Dina bästa sommarfärger?
- jag älskar ju verkligen färger, men jag skulle säga kanske, korall, turkos och gul kanske

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- camping, fest, alkohol, bakfylla, vänner och långa nätter


7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- resö med alla barndomsvänner 

8. Havet, sjön eller poolen?
- havet är ju mer än trevligare miljö men har alltid gillat sjö mest, men en heldag vid havet är aldrig fel 

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
nåt med alkohol om det finns! 

10. Vart går din drömsemester?
- nånstans med mina vänner, cypern kanske
så! då va det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0